KPN blijft in gebreken!

De titel zegt eigenlijk ALLES in de notendop. KPN bakt er in dit geval (helaas mijn geval)  NIETS van! Ja, dit is een individueel verhaal, maar ik kan me niet voorstellen dat mijn geval op zichzelf staat, aangezien mensen nogal geregeld verhuizen!

kpn in gebreken

Gisteravond laat schreef ik de blog KPN en de wet van Murphy met daarin het verhaal tot waar ik gisteravond was beland met de KPN. Ik ging met een wansmaak naar bed. Toch hoopte ik vanmorgen op een goede afloop, ik zou immers worden teruggebeld door de teamleider persoonlijk!

In de notendop beschrijft bovengenoemde blog de fout, op fout die KPN maakt naar mij toe in het oplossen van iets simpels als een verhuizing. Vandaag ging dit  in mijn ogen waardeloze ‘gedoe’ verder, hier de verslaglegging:

KPN blijkt niet capabel het probleem VANDAAG op te lossen!

Vanmorgen werd ik rond negen uur gebeld door een medewerker van KPN, met de mededeling dat degene die mijn dossier vandaag gaat doorspitten, mij rond de klok van 10 uur gaat bellen. Er werd mij een naam genoemd, waar ik ook naar kon vragen. Rond de klok van 10 werd ik inderdaad keurig gebeld door mijn contactpersoon (hij monitort het probleem vanaf heden, tot het is opgelost). Nee, geen telefoontje van de teamleider, blijkbaar had degene die me gisteravond te woord stond niet mogen toezeggen dat de teamleider persoonlijk mij te woord zou staan. Nee, geen klachten over de contactpersoon, die heeft vandaag echt zijn best gedaan, enkel is er binnen een logge organisatie, als de KPN blijkbaar niets te regelen. (Ja, ik ben geagiteerd geraakt door dit hele gedoe, lees maar even door mijn boosheid heen.) De KPN schrijft elke maand goed geld af voor hun dienstverlening, waar ik eigenlijk altijd erg tevreden over ben, maar dat een simpele verhuizing zoveel problemen zou kunnen veroorzaken, wie had dat ooit verwacht.

Na weer gedurende langere tijd vanmorgen in de wacht te hebben gehangen, besloot mijn contactpersoon later terug te bellen, zodra hij de onderste steen boven had. Dit telefoontje volgde later in de ochtend en er werd me toegezegd dat mijn dossier werd geëscaleerd, wat zoveel inhield als dat ik een spoeddossier werd en ik spoedig zou worden gebeld door iemand, die wel dingen geregeld kon krijgen op korte termijn en mijn contactpersoon hoopte dat vandaag alles nog in orde gemaakt kon worden op mijn nieuwe adres. Hij zou morgen terugbellen om navraag te doen of alles is opgelost en zo nee, dan weer zelf zich ermee gaan bemoeien.

Is de klant koning bij KPN? Ik voel me meer de dupe!

Dus ik wachtte het telefoontje af en tot mijn verbazing vond ik begin van de middag een onpersoonlijke mail in mijn mailbox met een ingeplande afspraak, welke zonder enig overleg was ingepland. De standaard brief sommeerde mij dan wel aanwezig te zijn, anders zouden er kosten in rekening worden gebracht. De zoveelste blunder van de KPN. Geen beloofd persoonlijk telefonisch contact. De monteur gaat hier nu de aansluiting realiseren op vrijdag 11 september!!!! 

Hoog verontwaardigd heb ik opnieuw contact gelegd met mijn contactpersoon. Ik belde met KPN en kon niet worden doorverbonden. Er werd contact gelegd via de chat met mijn contactpersoon en deze nam op afgesproken moment inderdaad telefonisch contact op. Hij begreep mij verontwaardiging. Omdat KPN intern het geheel administratief niet geregeld krijgt, moet ik boeten als klant en tot vrijdag wachten tot er hier een monteur verschijnt. Los van de onpersoonlijke incorrecte manier van het inplannen van die afspraak, is het hier bij mij niet te verkopen, waarom ik door KPN achter op de wachtbank wordt gezet en PAS VRIJDAG wordt geholpen. Dat kan er na blunder op blunder nog wel bij! Mijn contactpersoon zit blijkbaar ook niet hoog genoeg in de boom bij de KPN, want er is geen beweging in te krijgen. Als klant ben je gewoon de dupe, daar komt het op neer!

Mijn contactpersoon nam later nogmaals contact met mij op om iets na te vragen; en zit er aanstaande vrijdag weer bovenop en neemt dan weer persoonlijk contact op. Hopelijk is het geheel dan eindelijk naar tevredenheid geregeld en kan ik met de klachtenafdeling contact leggen over een coulanceregeling. Daarna hoop ik weer na volle tevredenheid gebruik te kunnen maken van de diensten van KPN, maar hier bij deze verhuizing slaat KPN echt de plank totaal mis!

Wordt vervolgd!

 

Heb jij ook wel eens problemen met je provider van deze aard gehad?